Strzelecki Marcin (2024) Niech się stanie muzyka! O muzycznej generatywności. Wydawnictwo Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

Przykłady multimedialne do książki.

Spis treści:

Przykład online 1. Strona główna

Przykład online 2. Szablon kodu HTML do własnego eksperymentowania z przeglądarką internetową.

Przykład online 3. Wykorzystanie przeglądarki internetowej jako zautomatyzowanego odtwarzacza próbek dźwiękowych

Przykład online 4. Automatyczny odtwarzacz próbek – zmienne parametry

Przykład online 5. Losowe akordy

Przykład online 6. Sonifikowanie danych cyfrowych przez modulację częstotliwości

Przykład online 7. Litery potraktowane bezpośrednio jako próbki audio

Przykład online 8. Meteosonifikacja

Przykład online 9. Czujnik i mikrokontroler jako źródło parametrów procedury generatywnej

Przykład online 10. Sonifikacja interpretowana i wizualizacja liter Pana Tadeusza w postaci video

Przykład online 11. Automatyczna realizacja partytury graficznej

Przykład online 12. Sonifikacja obrazu galaktyki

Przykład online 13. Przyspieszenie godziny nagrania do jednej sekundy przez resampling i przez wycinanie fragmentów ze źródłowego pliku.

Przykład online 14. Keir Neuringer Dogging bullets, partytura wizualna i wykonanie

Przykład online 15. Instalacja interaktywna kosz szok

Przykład online 16. Oscylator ensemble

Przykład online 17. Przykłady wyników losowania próbek dźwiękowych

Przykład online 18. Milion dźwięków fortepianu w sekundę

Przykład online 19. Wykonanie Polymorphii Krzysztofa Pendereckiego w wersji zdalnej

Przykład online 20. MIDI Impostor w działaniu

Przykład online 21. Etiuda stochastyczna – nagranie wideo

Przykład online 22. bOSCo na kontroler OSC i komputer

Przykład online 23. Realizacja dźwiękowa utworów wygenerowanych przez program komputerowy Gerarda Zielińskiego

Przykład online 24. Przykłady tzw. relaksacyjnej muzyki generowanej przez przypadkowe zestawienia odpowiednio dobranych próbek

Przykład online 25. Przykład muzyki „wyłaniającej” się w trakcie działania algorytmu genetycznego

Przykład online 26. Przykład nietypowego rozwiązania instrumentacyjnego. Mocne pociągnięcie smyczkami zrealizowane przez szumowy efekt („tongueram”) na flecie

Przykład online 27. Analiza dźwięku w celu automatycznego generowania video